Friday, July 23, 2010

My Videos

Salam teman2 yang dikasihi, lama tak jenguk blog sebab terlalu busy di ofis, sampaikan keletihan kat rumah. So, nak bukak laptoppun macam ala-ala malas gitu...

Aku dah dapat satu ilmu di blog ini, iaitu upload video ke dalam You-tube dan link ke blog aku ni, baru ada tiga testing video kat kaki blog aku ni. Happy viewing. Nanti nak upload lagi video best2.

Aku kesian dengan group auditors yang tak balik2 lagi sehingga pukul 11.00 malam, sebab esok ada closing meeting of our internal audit. Aku dah chow dulu, sebab bospun rasanya tak perlukan aku di situ, nanti aku dichop sebagai pengacau. Lebih baik aku celah dulu. Janji OFI dan NCR bagi aku punya group, aku dah submitted kat J:drive. Semua format aku dah buat. Tak tau la kenpa group yang tak berjaya buat report OFI dan NCR, sebab aku buatpun sesorang, tapi dah discussed sebelumnya dengan my group members.

Lagipun kontrak aku dengan suami dan anak2 bermula dari pukul 6.00 pm ke malam. So, tak dapek nak menolong mek Aza, siapkan report NCR. Betul2 maaf.

Lepas ni terpaksa mengadap Dept/Centres untuk OSHMS Audit pulak, bermula Isnin 26 Julai... Stress jangan cerita la. Pastu tak lama lagi puasa. Aku mengharapkan ketenangan buatku, suami, anak2, keluarga, dan teman2 pada Ramadhan ini.
Selamat datang Ramadhan.

No comments: